4 Mart 2009 Çarşamba

Sevgililer Günü Katliamı - My Bloody Valentine

Yapım: 2009 ~ ABD, Kanada
Tür: 3 Boyutlu, Gerilim, Korku
Yönetmen: Patrick Lussier
Senaryo: Todd Farmer, John Beaird, Zane Smith
Senaryo (Kitap): Stephen Miller
Müzik: Michael Wandmacher
Süre: 1 saat 41 dk

Editörün Yorumu:
oncelikle sunu soylemeliyimki ben bu kadarda gercekci olacagini dusunmuyordum.beklentilerimi asti guzel filmdi;yerimden 4-5 kere ziplatti diyebilirim.konusu yetersiz olabilir fakat yapımcılar izleyicide istedigi etkiyi zaten bırakıyor ve hikaye arka planda kalıyor.ben cok begendım.gitmenizi tavsiye ederim.zaten bu filme gitmeyende sinemaya bos yere gitmesin.yılda kactane 3 boyut film cıkarki?o koltukta bu tadi yasamak gerekir.2. filmi cıkacak gibiydi umarım cıkar ve yine 3 boyut olur.son bise daha eklemek istiyorum.keske testere 6 da 3 boyut olarak cıksada koltugumuza kökten yapıssak



bölüm 1







bölüm 2







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder