12 Şubat 2009 Perşembe

Benjamin Button'in Tuhaf Hikayesi bedava-filmizlesene.blogspot.com

imdb puanı : 8.3/10

Yapım : 2008, ABD / İngiltere / Fransa / Hindistan

Tür : Aile / Biyografi / Dram / Fantastik / Gerilim / Gizem / Romantik

Yönetmen : David Fincher

Senaryo : Eric Roth, Eric Roth (Kitap), Robin Swicord, F. Scott Fitzgerald (Kitap)

Oyuncular : Tilda Swinton, Brad Pitt, Cate Blanchett, Elias Koteas, Phyllis Somerville, Jared Harris, Jason Flemyng, Elle Fanning

Görüntü Yönetmeni : Claudio Miranda

Müzik : Alexandre Desplat

Süre : 2 saat, 46 dk.

Gösterim Tarihi : 6 Şubat 2009

benjamin buttonu kesinlikle izleyin özellikle de birini seviyorsanızzz hayatta izlediğim en güzel filmlerden birisiydi ama nedense anlamadım ben ağlamadım ama bi kere daha izlesem kesinlikle ağlarım diye düşünüyorum hepinize tavsiye ediyorum






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder